Det er sommer og vi holder på med vedlikehold av maskiner og traseèr for å være forberedt til neste vinter. Vil benytte anledningen til å takke alle som har støttet Totenåsløyper gjennom vinteren. TUSEN, TUSEN TAKK! Det er takket være støtten fra dere, samt dugnadsinnsatsen fra den fantastiske gjengen i Totenåsløyper (ca 20 stk / 4000 dugnadstimer årlig), at det lar seg gjøre å holde hele 160 km med skiløyper i best mulig stand for dere. Ønsker dere alle en riktig god sommer!
Vi setter stor pris på om du motiverer de du kjenner til å støtte Totenåsløyper med sin Grasrotandel. 👉 Vipps gjerne til 77261





